sábado, 25 de septiembre de 2010

La meva escola!

Hola de nou!
El treball d’aquestes últimes tres sessions ha consistit en fer una presentació de la meva escola mitjançant vídeos, fotos… amb dos companys més de la meva classe.
El meu col·legi està format per dos edificis, el que està situat al Passeig de la Generalitat, que és on van els alumnes des de P3 fins a 1r de primària i el que està situat al C/Andreu Febreb on anem els alumnes des de segon de primària fins a 4rt d’ESO que és el curs que estic fent actualment. En aquest blog nomes us ensenyaré l’edifici i les instal·lacions que estan on jo estudio dia a dia. Primer us mostraré el pati, on passen les millors estones de l’escola i on hi anem a l’hora d’educació física per practicar esport, ja que hi ha pista de futbol, bàsquet, hockey i voleibol.  

                                                                  
                                                  Els murals del pati, alguns fets per nosaltres.


També us mostraré:
·         El gimnàs, que es on estem a l’hora d’educació física quan no estem al pati.

Gimnàs
·         La porteria, on es veu l’objectiu d’aquest any: Obre els ulls, el món t'espera

                      
·         Els laboratoris, que és on fem els experiments de química, biologia i física

Laboratori
·         El teatre on de vegades es fan xerrades per als pares o per nosaltres sobre droges, anorèxia... i també es fan obres de teatre.
Teatre
·         La biblioteca, que es on acostumem a fer les xerrades de salut, socials...


·         Els passadissos de l’escola decorats per murals fets per nosaltres

     

Passadissos d'ESO.



Els treballs de ciencies i de música fets pels alumnes exposats al passadis         


                                                              Passadis de Primària  
                 
·         Les clases, tan de primària com secundària.

Aula de 2n d'Educació Primària

              Clase de Primària 


La meva clase, 4rt ESO A

·         La classe d’informàtica amb els meus companys d’optativa.


A més a més també us afeigeix-ho un video on es presenta l'escola, els nostres blogs... a través de l'ordinador.



Si voleu trobar més informació de l’escola podeu anar a la pagina web de la nostra escola (http://www.sagratcorvic.net/) o al seu blog (http://www.sagratcor.blogspot.com/)

No hay comentarios:

Publicar un comentario