martes, 14 de septiembre de 2010

La informàtica a la meva vida!

La nostra generació va néixer juntament amb Internet, per això nosaltres vivim les 24 hores del dia envoltats d’informàtica, ja que a partir de Internet la informàtica va  avançar molt més ràpid del que mai ningú hagués imaginat.
Tot i que Internet va sorgir l’any 1996, moltes persones diuen que les generacions posteriors al 92, estem adaptats a la informàtica perquè ens diverteix, però no nomes és això també es perquè hem crescut a la vegada que la informàtica. També diuen que no tenim cultura ja que ens passem el dia “enxufats” , part de raó tenen, però no tota, ja que la informàtica és com tot, la pots utilitzar de mil i una maneres diferents. No negaré ja que no es pot, que la majoria de  persones, entre les quals m’incloc, utilitzen la informàtica per jugar, comunicar-se i entretenir-se mitjançant facebook, msn, tuenti. pàgines de jocs, videoconsoles, televisió...
Però com en tot, la informàtica no nomes té una sola cara i a part d’utilitzar-la per tot el que ja he dit anteriorment també la utilitzo per formar-me intel·lectualment i artísticament . Jo la utilitzo d’una manera intel·lectual a l’hora de fer treballs, buscar informació d’alguna matèria per acabar-ho d’entendre o simplement  per interès propi. D’altra banda també la utilitzo artísticament, ja que una de les meves grans passions és fer fotografies, es podria dir que em passo bona part del dia amb la càmera a les mans! Per tan quan les acabo de fer, lògicament utilitzant un aparell informàtic (la càmera de fotos), les passo a l’ordinador i les retoco.
En conclusió, la informàtica està present en cada racó de la meva vida, però no nomes en l’ordinador, sinó també en la televisió, el mòbil, el telèfon fix de casa i fins i tot al col·legi. Sense la informàtica no podria fer gaire res, ja que no podria fer treballs, comunicar-me amb la gent, divertir-me, fer fotos, vídeos... Bàsicament des de que em llevo fins que me'n torno a dormir, tot el que faig està relacionat en la informàtica.  


7 comentarios:

  1. Patri homee no facis faltes! jaja un petó :)

    ResponderEliminar
  2. mmh, teclajant la vida.. nose de que em sona:) jajaja, una abraçada patri:)

    ResponderEliminar
  3. Mmmm... Oh Tuenti vs Facebook, de moment per mi guanya el Facebook! (ouyeaah)

    ResponderEliminar
  4. Patriarcaaa!! ;P

    que tal, com va la vida?
    espero que ve, perque et tinc a uns cinc metres del meu costat i no gaire de tu!

    Per cert, mola el fons i el text.

    Adeu i petonss.

    ResponderEliminar
  5. Reina del meu coor!!
    Dons res que t'estimo molt i ets molt especial per a mi!!
    jejeje
    M'encanta el fons que tens és molt original
    (igual que tú)
    Cuidat molt, t'estimo!! (L)(K)

    ResponderEliminar
  6. M'agrada molt el blog patricia! has fet una bona feina!
    continua així!:);)

    ResponderEliminar